De provincie Limburg gebruikt cookies om jouw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken. Meer info
Ga verder

Wat is een lokaal bestuur?

woensdag, 08 mei 2013

Het provinciebestuur biedt jou via deze weg toegang tot het extranet voor lokale besturen.

Jij hebt automatisch toegang met het e-mailadres van je werk, als je werkt voor:

  • een gemeentebestuur van een Limburgse gemeente (vb. @gemeente.be)
  • een OCMW van een Limburgse gemeente (vb. @ocmwgemeente.be)
  • een bibliotheek van een Limburgse gemeente
  • een cultureel centrum in een Limburgse gemeente (vb. ccgemeente.be)
  • een politiedienst in een Limburgse gemeente. (vb. @politiegemeente.be)

D.w.z. dat je na je registratie met de door ons gekende domeinnaam automatisch toegang hebt tot http://lokalebesturen.limburg.be.

Heb je een werkadres dat niet door ons systeem gekend is, dan loopt de registratieprocedure in twee stappen.

  1. Je registreert je en je vult je functie, organisatie en de thema’s waarin je geïnteresseerd bent in, samen met de motivatie waarom je toegang zou moeten hebben tot http://lokalebesturen.limburg.be.
  2. Een medewerker van het provinciebestuur evalueert je aanvraag en verleent je toegang.
  3. Zodra je toegang hebt, krijg je een persoonlijke bevestigingse-mail.