Het project klantenrelatiebeheer is een ambitieus meerjarenplan bij de CM-Limburg om een aantal geherdefinieerde doelstellingen in het kader van optimalisatie van de dienstverlening te verwezenlijken. In dit kader werd op nationaal niveau een uitgebreid IT-project opgestart om te komen tot geïntegreerde computergegevens die door dienstverleners op een actieve wijze kunnen gebruikt worden. Het is de bedoeling dat interne en externe IT’ers samen met de dienstverleners komen tot een bruikbaar en efficiënt IT-instrument om een betere relatie met de klant op te bouwen en te onderhouden. Concreet betekent zo een ambitieus plan dat er uitgebreide vorming en opleiding moet opgezet worden. Daarom wordt een grootschalig vormingsproject opgezet waarbij van de 456 personeelsleden, 400 medewerkers intensief in het KRB-vormingsproject worden ondergedompeld. Het vormingsproject heeft een dubbel spoor: leren kennen van het PC-programma en anderzijds het aanscherpen van klantgerichte vaardigheden en competenties.
Thema: onderwijs en opleiding
Programma: Doelstelling 2 2000-2006
Startjaar: 2003
Totale projectkosten: € 281.235,63
Europese subsidie: € 99.291,61