Dit project is een voortzetting van het EFRO-dossier ‘prospector’ in het programma 1997-1999. Een viertal onderdelen worden gesitueerd; een eerste onderdeel is netwerking, waarbij vooral aandacht gaat naar de samenwerking van de multimediasector met de customer care sector en de logistieke bedrijven. Een tweede onderdeel slaat op de concrete begeleiding van innovatiedossiers in Limburg in het kader van e-entertainment, mobiele multimedia en e-logistics. Een derde onderdeel is de profilering van de Limburgse multimediasector, waarbij vooral wordt gedacht aan communicatie via de website en een bijkomende 2 jaarlijkse newsletter voor de Limburgse leden. Een vierde onderdeel noemt projectwerking en biedt aan de bedrijven een aantal voordelen door samenaankoop… en geeft de bedrijven de kans om zich op de hoogte te houden van subsidiemogelijkheden en samenwerkingsopportuniteiten in de sector.
Thema: ondernemerschap en economische zaken
Programma: Doelstelling 2 2000-2006
Startjaar: 2000
Totale projectkosten: € 20.529,58
Europese subsidie: € 10.264,79