Met het oog op een verhoogde dienstverlening aan de bedrijven die zich in de bedrijvencentra vestigen en lagere bedrijfskosten enerzijds en anderzijds om een optimale dienstverlening in elk centrum te kunnen garanderen vanuit de N.V. Bedrijvencentra, wordt de ingebruikname van een Centrex-systeem (moderne telefooncentrale) voorgesteld (installatiekost, telefoon- en modemtoestellen en aankoop van PC-operatoren). Twee promotiecampagnes worden vooropgesteld om de bezettingsgraad op te drijven. De Vlaamse campagne zal via ‘boodschappen openbaar nut’ op de BRTN lopen en via de regionale televisie (TVL voor Limburg) en heeft als doel de naambekendheid van bedrijvencentra te verhogen. Aanvullend op de Vlaamse campagne wil men specifiek voor Limburg een aantal bijkomende promotie-activiteiten doen: reclamepanelen, advertenties in kranten en tijdschriften.
Thema: ondernemerschap en economische zaken
Programma: Doelstelling 2 1997-1999
Startjaar: 1997
Totale projectkosten: € 30.986,69
Europese subsidie: € 10.845,34