Imagocampagne “Goed dat er ondernemingen zijn”: bedoeling is vooral om bij het brede publiek de beeldvorming omtrent bedrijven te corrigeren. Concreet bestaat het project uit een tiental thema’s die via een paginagrote advertentie in het Belang van Limburg worden opgenomen. Bij de bedrijven worden bijkomend affiches verspreid en internetboodschappen. Deze laatste acties wil men in het tweede campagnejaar, 2006, drastisch verhogen (vooral naar werknemers van deze bedrijven). Deze acties zijn bedoeld om ook het bedrijfsleven op een positieve manier in beeld te brengen en passen volledig in de promotie van het Limburgs ondernemerschap en in de versterking van de Limburgse ondernemerscultuur. Deze campagnes moeten mede bijdragen tot de profilering van onze provincie als ‘ondernemende provincie’.
Thema: ondernemerschap en economische zaken
Programma: Doelstelling 2 2000-2006
Startjaar: 2005
Totale projectkosten: € 117.168,31
Europese subsidie: € 13.099,42