De provincie Limburg gebruikt cookies om jouw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken. Meer info
Ga verder

Europese projecten in kaart

kaart | lijst

VKW-Limburg vzw: Imagocampagne "Goed dat er ondernemingen zijn"

Imagocampagne “Goed dat er ondernemingen zijn”: bedoeling is vooral om bij het brede publiek de beeldvorming omtrent bedrijven te corrigeren. Concreet bestaat het project uit een tiental thema’s die via een paginagrote advertentie in het Belang van Limburg worden opgenomen. Bij de bedrijven worden bijkomend affiches verspreid en internetboodschappen. Deze laatste acties wil men in het tweede campagnejaar, 2006, drastisch verhogen (vooral naar werknemers van deze bedrijven). Deze acties zijn bedoeld om ook het bedrijfsleven op een positieve manier in beeld te brengen en passen volledig in de promotie van het Limburgs ondernemerschap en in de versterking van de Limburgse ondernemerscultuur. Deze campagnes moeten mede bijdragen tot de profilering van onze provincie als ‘ondernemende provincie’.

Projectinformatie

Thema: ondernemerschap en economische zaken

Programma: Doelstelling 2 2000-2006

Startjaar: 2005

Financiën

Totale projectkosten: € 117.168,31

Europese subsidie: € 13.099,42

Geografische locatie project

Kunstlaan 16
3500 Hasselt

Link naar dit project

bekijk dit project op de kaart


  • filter
    open collapsed menu
    collapse menu





Nieuws

donderdag, 14 juni 2018
Leerlingen tijdens les in klaslokaal
Limburg is al bijna 45 jaar actieve partner van de Euregio Maas-Rijn (EMR). De EMR is verspreid over drie landen en gelegen in het hart van Europa. Samen met de andere partners zet Limburg zich in om...